5/20/14

Ο ξένος

Χρήση
 κατάχρηση 
   μιας χρήσης λόγια
      που δεν τα 'πα ποτέ σε κανέναν 
        σε σένα μόνο τα ξεχείλισα με το πιο υγρό μου σάλιο
          δεν τα σπειρα ν'ανθίσουν, δεν δωροδόκησα τις ελπίδες μου
            σ'ακουσα να τα λες σα να 'σταξαν απο κάπου μακριά, ξεθωριασμένα στο δρόμο 
              να ανταλλάζεις τα πιο δικά μου λόγια με το πιο υγρό μου σάλιο μ'ένα στεγνό χειροκρότημα.



Κι έπειτα δειλά να κοιτάς στο πάτωμα τις ιδρωμένες λέξεις που δεν ήταν πια δικές μου.
Σα βρεγμένη γάτα φεύγεις και παίρνεις και τα λόγια μου μαζί... 

Άν ήξερα τι να σκεφτώ θα το σκεφτόμουν. Όμως σήμερα κατάλαβα πως ποτέ μου δε θα καταλάβω τίποτα αληθινά και πως είμαι καταδικασμένη να ζω με την παράλογη θλίψη της ακατανοησίας μου. Πως ό,τι πίστευα με καταργεί και μου αποδίδει την ευθύνη της ανευθυνότητάς μου και της αδάμαστης δωσοληψίας μου με τον κόσμο.
                      
                 

No comments:

Post a Comment