6/1/15

Οι θυσίες πρέπει να γίνονται με ευλάβεια, διότι το να λατρεύεις κοστίζει.

 Δεν είναι φυσικά το νήμα που οδηγεί στο νόημα, το νόημα πλέκεται και μπλέκεται στο νήμα.
 Είναι εκείνο που υφαίνει τη διαδρομή των ελάχιστων αισθήσεων στην παραίσθηση.


 Σταθήκαμε μπροστά στη λίμνη, βουτήξαμε τα πόδια μας ένα-ένα σαν τρομοκρατημένοι ασθενείς  που ήρθε η σειρά τους.

-Ένα εσύ...: 
Το χώμα που μοιραζόμαστε, μετρά ακόμη μια απώλεια. 
Έχεις επανακαθορίσει την ακτίνα μας. 
Τη στιγμή εκείνη καθώς το πόδι σου αιωρείται, 
ένα δάκρυ μου κυλά στο χώμα. 
Νιώθουμε την ανεπαίσθητη διάσπαση 
να υγραίνει τη σκόνη, 
να μολύνει το περιβάλλον μας 
κι εγώ έχω την κρυφή ελπίδα πως θα αποπειραθείς να το εξερευνήσεις. 
Έπειτα ακούω τη θραύση του νερού και επαναπαύομαι.
 Νιώθω τις σταγόνες να με αγγίζουν και κλείνω τα μάτια. 
Είμαι προσκεκλημένη και πάλι κοντά σου.

-Ένα εγώ! : 
Χωρίς κανένα δισταγμό. 
Γρήγορα και αναπόφευκτα βυθίζω τη μισή μου εμπιστοσύνη 
πριν προλάβω να παρασυρθώ απ' τους παραδρόμους, 
χωρίς να μάθω ποτέ πού υπάρχουν βότσαλα, 
μη και σκοντάψω! 
 Η καινούργια μας εμβέλεια μ'έχει ελαφρύνει. 
Τις κινήσεις μας τώρα τις αισθάνομαι καλύτερα.
Δε μας χωρίζει πια αέρας.



Καθώς είχαμε γευτεί το πρώτο μας άγγιγμα, με το ένα πόδι στο νερό και το άλλο να ζυγίζει τις καταστάσεις, αναρωτήθηκα αν θα έπρεπε να σε κοιτάξω για μια τελευταία φορά πριν τυφλωθώ. Φυσικά, είχα ήδη αποφασίσει πως εγώ θα ήμουν η πρώτη, για να σ'ευχαριστήσω. Σε κοίταξα, με είδες ολόκληρη κι έπειτα ένα βουητό. Δεν ήξερα πόσο θα κρατήσει αυτή η ημιτέλεια, δεν ήξερα ποιος είναι ο καινούργιος μας χρόνος, δεν ήξερα καν τι δεν είμαι εγώ εκεί μέσα. Το μόνο που ήξερα ήταν πως αν εσύ τολμούσες, θα ένιωθα ακόμη και την πιο μικρή σου μετακίνηση σαν ξυλοδαρμό. Oι επιθυμίες εδώ παρεμβαίνουν εντονότερα γιατί το άγγιγμα είναι πιο δυσπρόσιτο, σε σπρώχνει.Δεν είναι για όλους το νερό, κάποιοι προτιμούν να βλέπουν, άλλοι να μιλούν και κάποιοι άλλοι είναι διατεθειμένοι να φαντάζονται και την όψη και τον ήχο για ένα ανεξερεύνητο σύμπαν που δεν έχει υπάρξει ακόμη με εμάς και διψά για ευρηματικότητα...
Εγώ εδώ πρωτοέμαθα να χορεύω.

Τώρα θυμάμαι την ελπίδα σαν ευχή,
η ανάσα μου ν'αντέξει όλες σου τις αμφιβολίες.



No comments:

Post a Comment